Grafik 

Ważny od: 15 czerwca 2018

Sala duża

Sala mała

Na zajęcia obowiązuje rejestracja ON-LINE

UWAGA na treningi poranne można zapisywać się do godz 21.30 dnia poprzedniego, na pozostałe do 15 min przed treningiem za wyjątkiem treningu Runmageddon dla którego zapis możliwy jest do 45 min przed treningiem.

Rezygnacja z zapisu na 2h przed zajęciami. Uwaga brak rezygnacji z zapisu na czas jest równoznaczny z uczestnictwem w zajęciach!

Legenda :

WOD– standardowy trening dnia, w którym uczestniczyć mogą osoby na każdym poziomie zaawansowania (trening skalowany do umiejętności każdego uczestnika)

ROOKIE – zajęcia wprowadzające dla nowych adeptów naszego Gym’u

COMPETITOR – trening zaawansowany, nastawiony na przygotowanie zawodników do startów (jeśli chcecie zobaczyć jak te treningi wyglądają odsyłamy do filmu naszego Head Coach’a – https://youtu.be/hWp_aLU2KE4)

BARBELL CLUB (BB) – zajęcia nastawione na podnoszenie umiejętności w pracy ze sztangą, przede wszystkim w dwuboju olimpijskim oraz trójboju siłowym

GYMNASTICS – treningi nastawione na poprawę skili gimnastycznych, czyli praca z obciążeniem masy własnego ciała

KIDS – dedykowane i innowatorskie zajęcia dla najmłodszych, trening Kids to przede wszystkim świetna zabawa dla waszych pociech przeplatana ćwiczeniami.

KETTLEBELLS – trening z obciążnikami KB.

MOBILITY – trening nastawiony na poprawę zakresu ruchu w stawach oraz rozciągniecie.

RUNMAGEDDON – trening przygotowujący do startów w biegach z przeszkodami. Dedykowany przede wszystkim chętnym do startu w biegach organizowanych przez Runmageddon.